August 18, 2010

EBM @ 17/8/2010 Puasa Yang Ke (7)

EBM hari Selasa 17/8/2010 hari ke-(7), hasil pengepaman hari  semalam  adalah 18oz. 

Sessi last jam 10-11pm tak pam dok golek-golek tidokan aqish dari jam 9pm, pastu teruslah tak sedar zzzz...

EBM @ Hari Ke-(7): 8.5oz + 5oz + 4.5oz = 18oz

Berbuka puasa menu simple sama macam kakak allysha :), sampai kesahur baru makan nasi plak. Air juga wajib 1.5 liter.

Buka puasa: Ais Soya + keowteow.

4 comments:

fazian.batrisyia said...

sama la menu buka ptg smlm...minum air soya byk punya pasal...nak solat maghrib dah pening kepala letak minyak cak kapak dulu...agaknya muak sgt coz mkn menu lain = cendawan goreng & udang tempura...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak mieja..help..im really down lately
semangat nak pam jd kurang..adeh..nak kene ketuk kepala sendiri nih..huhu

smelam pon sy makan goreng2..mee goreng..pastu minum air longan berliter2..sudahnye..kencing tak hengat..ahahahaha buruk perangai kan??

kmieja said...

YAN: sedapnya udang tempura:) sampai pening tuh hehehhehe...

ROSE: Jangan down.....wakeup2.....Rafiq dah 13bulan, nanti lagi banyak dia nak minum:):)

Bgn malam pam, kalaou malas nak bgn, sblm tidor rose pam dulu, lepas tu bgn sahur pam lagi.

Hheheheheheh buang toksik bila kita kencing kerap...bgs2....

adha said...

kak mija punya stok menten.. caya lah....