July 30, 2010

Sepah Sana Sini

Bila dah hampir seminggu, bilik nie mesti jadik macam nie.....biar ler...tak larat nak kemas ...time weekend jerklah baru kemas semula....

Mama suruh kakak ichaa kemas...emmmmm...tak dernya dia kemas...kemas seketul dua, ali plak bg keluar dr. bakul....last-last dia pon sama bg sepah.....eiiii awak dah besar taou.....mama ckp sekali cukup ler......sampai 10 kali suruh pon belum tentu awak buat....haihhhh......anak bertuah...


 
 
Aqish tgh tgk barbie kakak ichaa....mama bg kat dia...dia tak mo, dia baling pastu dia tgk semula....heheheh dia takut kot...berekor2 dlm kotak tuh....dah besar-besar nie tak derlah dia nak main pon...membazir jerk...peberet kakak ichaa dah besar - besar nie suka baca novel plak...


6 comments:

Nadra Farissa said...

besnye play room derang nih.. byk toys!!

Momma Mia said...

ya Allah seronoknya budak2 tuh main.. & sepah2... mesti enjoy kot everytime main dlm bilik tuh kan...

MaMa aDaMaQiL said...

same jelah ank2 kte ni..xgune kms kejap je dh tungang langang...kalo dh sepah sgt nat kunci je playroom tu dulu..huhuhu

Ain said...

salam kenal,

banyaknya menan, mesti anak2 seronok main kan.....

ena said...

hahaha sama jer ngan umah saya tau kak!! nyampah!

kmieja said...

mamas: seronokkkk tp pengsang nk kemasnya.....hua hua hua...