December 24, 2009

Apa yang aku rasa....

Bila masuk blog aida........sayu dan berbangga hati bila aida@limau nipis sanggup berkongsi susu dengan anak susuan barunya......moga pertalian ibu susuan dan anak susuannya berpanjangan hingga keakhir hayat.....insyaallah...moga jasa-jasa ibu susuan tidak dilupakan dan harus dibanggai oleh keluarga Fudyal :)


Ini apa yang aku rasa selama ini.

Apa yang aku rasa? mungkin kau juga merasa apa yang aku rasa? mungkin kawan-kawan lain rasa apa yang aku rasa? dah lama nak tulis apa yang aku rasa.....andainya aku ada anak susuan, tapi ibunya tak suka aku menggembar-gemburkan yang aku memberikan susu memberikan susu aku untuk si anak, apa kah yang kau rasa?

bagaimana perasaan itu andai kau berada di tempat aku? Kenapa perlu disembunyikan? bagaimana perhubungan anak-anak aku dengan anakmu? dia juga ada pertalian dengan anak-anak ku? :(

perlu diingat hukum-hukum allah.......bahawa anakmu dan anakku sesusuan...jangan menidakkan hukum allah.....kerana hingga keakhir hayat anak2 ku perlu taou yang dia punya adik/abg susuan....sillaturahim yang tdk akan putus.....tidak boleh berkawin....


Jika kau berdiam diri......:(

atau aku yg tersilap memberi?

entahlah....

No comments: